God de punish rapists o!

Posted on Updated on

Warning: Rapist life no d ever better o!

My people e don tey since I follow una talk o. no be say na so I want am but dat small devil wey de fly for night na dem bite me come give me malaria. I sick wey be say if I open the computer I go rest small. If I type my password, I go rest again. So I kukuma say make I well small before I come back. All dat time wey I de lie down, I de force to de watch the same TV station, plus news, plus documentary, plus advert. Mtsheew! E no easy. But wetin surprise me na the number of case of rape wey dem de report for both TV and newspaper. Man tire o. Sotey you go hear say 70 year old man de damage 11 year old wey dey primary school. Dis world don spoil finish o!

So I come tell myself say time don reach to write small message for all the young people wey dey my side. I wan tell dem one thing only. Very simple: God de punish rapist o! Im life no de better at all. Sake of wetin? Dat thing no be small offence. For man to do dat kind thing to woman or vice versa but especially man to woman own. You for ask me say how I take know. I go tell you whether you ask or not.

Na the time I de read Bible na there I see the story of Cane and Abel. If una remember, dem be brother and brother. Because of jealousy, na so Cain kill im brother Abel. E come de form like say nobody see am. E carry im big head de continue like say all na normal until God call im name.

“Cane, come here. Wey your brother Abel?”

The bobo no shame face sef. E reply God sharperly.

“Baba, which levels be dat? Na me de do security for my brother?”

God just look am like, ‘dis boy no know the meaning of Almighty sha’. God still de tell am gentle gentle.

“No be say na your brother BLOOD de cry out to me so? Say make I revenge wetin you do am?”

Until dat time before Cane come coolu temper, come see say nothing e fit hide from God. God punish am sotey sinner man complain say the punishment too much, say make God reduce am for am.
When you rape girl, na her spirit inside de cry give God say make God take revenge. Why, because the effect wey rape de get be like make dem kill person from inside. Some people no de revover at all. Some de find poison kill demself. Some people no go die. Dem go de waka like say dem dey alive but dem don die inside. Some people no go ever tell anybody wetin happen out of shame and make people no come take am de do gossip. Some sef go de see the people wey rape dem everyday and fear no go let dem talk. If no be fear, e go be say make shame no come enter dem family. Every time dem see the person pass, na so dem spirit go de cry out.

Make I find example wey I go take help you see wetin I de talk so.

When we small, we de carry stone for pocket go pond of water. We go de stone frog for water. Any one we kill go turn upside down and we go de bounce de happy. We de count who Sabi kill pass. For us, na game. Na just small pikin play. For the frog nko? Na play?

Dats why I write dis thing o. All man-pikin dem. Whether you be old or young and whether you be student, worker of person wey de find job, abeg bring your ear and your sense. No follow rapist waka. No stay where dem de plan rape or de do rape. No know about am sam sam. No join others rape and no rape alone. Na devil wan spoil your life. Dis thing I de talk no be small thing o. People wey don do dis kind thing, when dem don old, na dem dem go de pray pray pray for fear say God fit no forgive dem bad bad wocked things wey dem do.

Another matter dey o. Make una wey get girl pikin take careful about the kin thing una de allow o. No de send girl pikin message anyhow especially for night or for far or lonely place dem. No de allow just anybody de send dem message. Na the style wey bastard boys take de carry dem go inside dem room be dat. No let any man de call your pikin, ‘my wife’ and all dat kin name wey dem de take de prepare ground. No let any man de always buy this and that for your pikin. No let any man de touch girl pikin anyhow in the name of affection for children. I no fit tell you all the things wey you go avoid. You suppose de take your own sense de water ground.

No make mistake de think say police dey to punish men wey de rape girls. You no de read newspaper? Some women de talk say police de blame dem for station for the rape of dem daughter. Police sef go de tell the pikin wey be eight years say na her fault, say she sef de enjoy the rape. Wetin person no go hear for dis country. I know say some of una go think say I de lie, so I don put one link for you. Follow the link make you sef read.

http://www.punchng.com/feature/super-saturday-feature/child-rapists-on-the-loose-how-nigerian-policemen-aid-paedophiles-to-escape-justice/

Person wey get ear, make e no take am fetch water o. Make e take am hear word take educate all the other members for im body, inside and outside.

If you rape person and you de dance, de happy say you don go free, you be mumu. The day God go call your number, no look far for wetin de do you. Dat na if you get luck sef. If your mama de pray for you for villa. Otherwise, na devil fit call your number. Think dis matter well o!

I don tire again. Make I rest small. God punish mosquito.

Leave a Reply

